• ZÁKLADNÍ ŠKOLA VENDRYNĚ

Výsledky zápisu do 1. tříd pro školní rok 2024/2025

Vážení rodiče,
v přiloženém souboru ZDE naleznete výsledky zápisu do 1. tříd pro nadcházející školní rok 2024/2025.
 

BĚH PRO DOBROU VĚC

Pozvánka - ZAHRADNÍ SLAVNOST

Uzavírka mostu ve Vendryni

Vážení rodiče,
v přiložených souborech naleznete podrobnější informace o uzavírce mostu ve Vendryni směr Karpentná v termínu od 2. dubna 2024 do 30. října 2024.
 
Podrobnější informace:  ZDE.
 
Nový jízdní řád: VÝLUKOVÝ JÍZDNÍ ŘÁD


Dnešním dnem naše škola začala používat nové logo.

Návrh našeho loga vytvořila Eliška Hoang a grafickou podobu mu dal Lukáš Bocek. Oběma žákům bývalé deváté třídy moc děkujeme. 

Příměstský letní tábor pro děti

Letos opět organizuje naše obec příměstský letní tábor pro děti, který se uskuteční ve dvou turnusech v období letních prázdnin.

OCENĚNÍ za výborné výsledky v Národním testování

Harmonogram událostí

5.11.2018 - Divadelní představení

Divadelní představení "Bílý tesák" pro žáky 3. - 5. tříd se uskuteční v dopoledních hodinách v rámci výuky od 10:20 hod do 11:20 hod v kulturním domě Trisia v Třinci. Pro děti je zajištěna doprava tam i zpět autobusem. Cena představení 75,- Kč na žáka + doprava autobusem bude uhrazena z fondu SRPŠ.

5.11.2018 - 7:55 - 11:35 - Preventivní program

Preventivní program pro žáky 2. B a 4.A:
Harmonogram:
1. a 2. vyučovací hodinu - 4.A
3. a 4. vyučovací hodinu - 2.B
Cena programu bude uhrazena z fondu SRPŠ.

6.11.2018 - 7:55 - 11:35 - Preventivní program

Preventivní program pro žáky 3. tříd na téma "Komunikace"
Harmonogram:
1. a 2. vyučovací hodina - 3.A
3. a 4. vyučovací hodina - 3.B
Cena programu bude uhrazena z fondu SRPŠ.

   listopad 2018
poútstčtsone
   
1
2
3
4
7
9
10
11
14
17
18
20
22
24
25
26
27
29
30
  


VIZE ŠKOLY

Chceme být školou, kde se žáci učí toleranci a vzájemné úctě. Učitelé jsou   otevřeni novým podnětům a vzdělání zaměřují na kritické myšlení a čtenářství.

V návaznosti na náš cíl vzdělávání vnímáme, že je důležité, abychom u žáků rozvíjeli schopnosti řešit problémy a argumentovat.  K tomu budeme využívat nástroje jako je práce s různými typy textů, práce s chybou a formativní působení na žáka.

Výchovu a vzdělání chceme uskutečňovat tak, aby žáci naší školy mohli své poznatky a dovednosti zužitkovat v běžném životě.  Učitel pracuje v prostředí, které podporuje kolegiální učení, otevřenou komunikaci a radost ze své práce.